媒體報導

Speed Dating HKRD 媒體報導 - 【UTO娛樂】趙覺超: 「我曾經同甄子丹對打…」  - matching、配對、約會、交友、結識異性專家

【UTO娛樂】趙覺超: 「我曾經同甄子丹對打…」

【UTO娛樂|浪漫婚活】經常在TVB見到他在電視演路人、朋友、兄弟等角色的趙覺超,擁有一顆演員心,他曾參演甄子丹電影《大師兄》並同丹爺對打,比電視劇更著重氣氛、內心戲、言語層次不同,而且更重氣氛,令阿超十分著迷。

演員趙覺超分享佢入行經過,本身係一個產品工程師,喺尋覓自身嘅發展道路上,輾轉變成電台嘅交通報導員,繼而再進修,成為演員。

佢提及到,拍電視劇並不容易,好多時電視台嘅廠景只有三日可用,為左趕廠景,就可能要捱更抵夜去拍攝,又或者需要拍攝夜景,就必須等到話凌晨,街上冇人至拍。當然,拍攝時亦有很多等待嘅時間,但阿超亦覺得係一個學習嘅機會。

阿超最欣賞嘅藝人就係家燕姐,欣賞佢凡事親力親為,非常敬業。而佢亦非常佩服黎耀祥,能夠同大家傾計緩和氣氛之後,秒速入戲。

至於如何提高曝光率,阿超認為多於媒體露面,多交流,自身準備充足(例如練習咬字,不斷學習及增加興趣),機會到來就能把握得住。

阿超本身亦有學習鋼管舞,佢認為鋼管舞有分很多類,藝術性、性感、節奏、使用工具,各適其式,阿超正在準備年尾的一個鋼管舞比賽,希望更上一層樓。

了解更多,立即登入:www.hkrd.com.hk

#speeddating #dating #matching #HKRD #單對單約會 #一對一約會 #配對活動 #交友APP #UTO #傳媒報道

上一篇:591地產: 【HKRD專欄】60億的浪漫特效配方

下一篇:UTO娛樂 浪漫婚活:被背叛後遺症