媒體報導

Speed Dating HKRD 媒體報導 - 【UTO  娛樂  浪漫婚活】吱吱鼠伍文生: 我外母做埋「媒人」  - matching、配對、約會、交友、結識異性專家

【UTO
娛樂
浪漫婚活】吱吱鼠伍文生: 我外母做埋「媒人」

【UTO | 娛樂 | 浪漫婚活】吱吱鼠伍文生: 我外母做埋「媒人」

https://www.stars-hk.com/?p=252879


【UTO | 娛樂 | 浪漫婚活】吱吱! 前TVB兒童節目主持人伍文生離開娛樂圈之後,轉戰茶記蛋牛治生意同埋婚禮司儀業務。佢有今日,原來當時一個訪問,造就一段蛋牛治情緣,組織咗個家庭,仲有三個小朋友添!

外母做媒人全因啱傾
伍文生喺HK Romance Dating (HKRD) 網上節目上大爆識到太太既「媒人」就係現任外母。「當時我做一個訪問,認識到而家既外母。佢話想介紹喺澳洲讀完書,放暑假既女俾佢識,始終大家都係年輕人,當識多個朋友。我記得大家初時都係用email 聯絡溝通,大家KEEP住相處得好好,而且大家雖然分隔兩地,但大家都好「信」大家。「分隔異地既情侶通常都會有猜疑,但係我哋兩個就係好信對方,冇俾太多壓力大家。」

文生享受遠距離戀愛
直至佢返嚟香港,我就扮得好靚仔去接機,當時真係好緊張,真係好希望可以同佢一齊。」其實文生活佢哋兩個一早已認定對方,大家拍咗9個月後就結婚,移民咗去澳洲,但因為想幫外父手打理「新香園」生意回流香港。佢哋而家結咗婚13年,仲生咗3個仔女添!

其實由拍拖到而家,文生同太太都未嗌過交,就算有不滿都係以討論方式處理。而且大家已組織家庭,都唔希望小朋友見到父母嗌交。原來文生好脾氣都有原因,佢既父母,都好少嗌交。「多數都係媽媽想發火時,爸爸就會講:「晶妹」去開解佢,有時會出一出街問媽咪想買乜野,令佢冷靜落嚟。」

點解會幫外父做生意?
 其實係外父想搵人接班。「當時佢打俾我同老婆問我哋有冇興趣,我哋都有啲興趣,因為都係30幾歲,都可以試做餐飲,之後就返嚟香港幫手。」而家文生哥哥喺觀塘開咗間「新香園」分店,主攻餐飲,亦都有接司儀JOB做,希望將開心歡樂帶俾香港人。

#TVB #伍文生 #HKRD #Yubi #Anita

了解更多,請即登入:
www.hkrd.com.hk

上一篇:UTO 娛樂 全民做月老 幫身邊人脫單賺奬金

下一篇:【UTO娛樂】化妝師Natalie:「男仔好驚女仔個嘴搽咗lip gloss…」