愛情分享

愛情分享 - Whatsapp睇完唔覆你 話你知人地個心諗緊咩! - HK Romance Dating | Speed Dating Hong Kong - matching 、配對 、約會 、 交友、結識異性專家

Whatsapp睇完唔覆你
話你知人地個心諗緊咩!

「點解佢成日都已讀不回?」相信每個人都遇過「已讀不回」的情況,自從WhatsApp新功能「藍剔」面世之後,相信更加多人會留意著,明明訊息傳了出去,而且那該死的藍剔亦清清楚楚話俾你知對方唔單只收到,仲睇埋,但就係唔覆你。不過我相信每個人已讀不回背後都總有原因。以下5個理由,相信不少被責罵過的人都會大力點頭表示認同。

  • 「我忙到爆炸,仲要我即讀即回?」

大部分香港人都需要multi-tasking,有時read完你個message快快地看一下有沒有急事,又立即趕住做其他更重要的事情,忙完一輪後唔記得回覆。所以唔好expect對方讀完即回,因為速讀往往比回覆快。

  • 「成日都要download 你d voice message,電話無晒Data喇。」

很多人都鍾意用voice message,但當你每個message都分幾兩分鐘,不是人人都有時間或心情逐個聽的。而且,無wifi的時候要download voice message其實用好多電話數據。或者慢慢回應呢?

  • 「即刻覆你,我咪無曬矜持囉!」

很多人都覺得,特別是曖昧中的男女,如果對方一傳來訊息,你每次都九秒九回應,就會顯得非常重視對方,非常期待對方找你。所以,很多人,特別是女生,為了給對方矜持的印象,已讀一段時間才會回覆。

  • 「成日都唔應你機,咁都仲唔明?」

「沒回覆,就是最好的回覆。」有些人常常已讀不回你,可能就是他們真的不想回覆你!他們可能不想令你諗多左,亦可能他們其實嫌你煩,而更差的就是不讀也不回。與其單方面聊天,倒不如想想問題會否出現在自己身上。

  • 「你問呢樣又問果樣,查家宅咩?」

就算十分熟悉的朋友都未必會知道的個人資料,跟對方才新相識的你便問東問西,不嚇怕對方才怪。對女生來說,凡是涉及年紀及身材,就要好好小心。而男生比較敏感的,就是被問到職位和收入。所以,如果不想以藍剔相對,就要特別留意這些話題了。就算speed dating或單對單約會想快啲認淸對方,都要暫時忍一忍。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上一篇:「我唔配有幸福嗎?」 Anita 話你知要點做

HKRD Speed Dating  專家 張惠萍 Anita 教路 By 張惠萍 Anita