愛情分享

愛情分享 - 牽手容易維持難?  HK Romance Dating 話你知長久關係的維繫秘訣 - HK Romance Dating | Speed Dating Hong Kong - matching 、配對 、約會 、 交友、結識異性專家

牽手容易維持難?
HK Romance Dating 話你知長久關係的維繫秘訣

孫耀威同陳美詩結束8年愛情長跑步入人生新階段的消息羨煞旁人,然而維繫一段長久關係絕對唔係咁容易。經常聽到拍拖幾年以上的朋友都害怕「唔結就分」的結局。一齊黎睇下穩定關係必須要有的因素啦!

1.私人空間

   私人時間和朋友外出的時光,「小別勝新婚」得閒分開掛住下對方,絕對可以幫助兩人更珍惜大家相處的時刻,保持戀愛的甜蜜度。

2.信任

   一齊的時間耐左,唔會再好似初初拍拖時期咁因為佢回message慢、加左個女仔fb、like 異性post的小事而嬲男友,怕佢識第二個。因為大家都建立左一份信任,唔使再check住曬,知道有咩事佢都會主動同你講嫁啦!

3.新鮮感

   新的國家旅遊搵返初初拍拖熱戀期的個份「砰砰跳」心動感覺吧!雖然拍拖穩定左愛情會慢慢變成感情,得閒加入激情的時刻絕對係維持關係的必要原素。

4.默契

 「女友最鐘意的顏色、去到餐廳佢未開口已經幫佢落左order…」都係因為長久的相處已經記住曬佢既小習慣了,仲唔係真正既「豎起條尾已經知你想的人」。

5.共同目標

   擁有二人的共同目標,一齊鼓勵大家去達成佢,到達成個日再一齊慶祝,又係一個新的美好回憶。有研究指擁有共同目標的情侶比起無的人感情更堅固穩定,快d同你honey set返個啦!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上一篇: 吸引男性五階段 
HK Romance Dating 教妳「引佢入局

下一篇: 情話綿綿浪漫字句 
助你表白示愛得到她芳心

 

HKRD Speed Dating  專家 黃嘉如 Yubi 教路 By 黃嘉如 Yubi