愛情分享

愛情分享 - 【Mean Baby】 女人啊!買手袋都係靠自己吧! - HK Romance Dating | Speed Dating Hong Kong - matching 、配對 、約會 、 交友、結識異性專家

【Mean Baby】 女人啊!買手袋都係靠自己吧!

我地曾經分享過唔睇錢唔睇外表嘅單對單約會優質女客人例子,佢地真係好好,好識欣賞一個人嘅內在美。不過都要坦白同咁多位講,我地都見過一啲比較著重物質嘅女仔,我地認清事實後,就只能默默祝福對方喇~

呢位單對單約會女客人F都幾靚女架,所以,以前都識過幾位有錢男朋友。不過我Mean Baby都講過無數次,漂亮外表無疑係幫你爭取到更多入場券,但要有長遠穩定感情,就好睇性格喇。就係因為咁,F雖然識過好幾位筍盤,最後都被分手。

F嚟做咨詢時,提番以前男朋友係幾咁有錢,所以希望搵番個年薪起碼過百萬又要有物業嘅伴侶。雖然我哋公司都有唔小咁嘅筍盤,但我地都察覺問題所在,多次同佢深情傾偈,分享番我地幾位同事嘅愛情故事,我地想話俾佢知真愛無價,touch wood我哋老公有咩事失業,我哋都依然會愛佢,陪佢渡過難關。

不過喺F嘅世界中,“愛”喺關係中,並唔係必需品,佢著重嘅只有對方俾唔俾到物質資源佢。

因為F外表唔錯,都先後有幾位條件唔錯嘅男會員邀約佢,但好快男士們就話冇興趣繼續了解佢。事關F都幾坦白,每次約會都會要求去中高級餐廳,而且拖都未拍,就會要求男士送某個名牌手袋俾佢。後來,F因為喺出面識到男朋友而完結合約,不過聽聞,之後冇耐佢地就散咗喇,直到今日F依然係單身。唔知隨住歲月增長,佢會唔會大個囡咗識諗咗呢?

#HKROMANCEDATING #單對單服務 #HKRD #speeddating #dating #matching #香港婚活 #單對單約會 #單對單 #戀愛輔導 #愛情 #約會 #SPEEDDATING #DATING #HKRD #matching #單身 #hkromance #一對一約會 #交友 #交友app #愛情分享 #meanbaby

上一篇:  【名人愛情錄】萬人迷球星眼中只有佢老婆

下一篇: 【Mean Baby】 真人版美女與野獸

HKRD Speed Dating  專家 張惠萍 Anita 教路 By 張惠萍 Anita