創辦人動向

 Speed Dating  Wine and Dine 2016初戀招親會 Anita張惠萍:牽手冇難度27-10-2016  - matching 、配對 、約會 、 交友、結識異性專家

Wine and Dine 2016初戀招親會
Anita張惠萍:牽手冇難度
27-10-2016

搵一班人飲飲食食很容易, 但又係咪你真正想認識的人呢?HKRD透過浪漫創新的意念,明白“酒逢知己千杯少”的道理,在 Wine & Dine Festival 2016聯同Wine Passions聯手搞搞新意思,把Speed Dating帶入美酒佳餚巡禮的會場,以特別的方式讓單身男女認識perfect match。昨日(27號)的首場「初戀招親會」在一片掌聲之中圓滿結束。創辦人Anita張惠萍化身紅娘司儀,即場為兩對單身男女牽起紅線,成功牽手。現場氣氛熱烈,再配上“初戀味葡萄氣酒”嘅甜美口感,現場甜蜜度簡直爆曬燈啊!

兩名男士分別從事律師及地產,一位就落力表演魔術為博紅顏一笑;一位就唱出冧女情歌,實行要將冰山劈開。創辦人Anita積極帶動現場氣氛,這也為現場的參加者帶來更多的信心。

現場也吸引了不少朋友到場支持,一齊參與競猜邊兩pair男女能牽手成功。有不少朋友仔都估中咗,現場就即時抽出幾位幸運兒,並獲得由Wine Passions 送出的初戀味葡萄酒,希望大家都能共享這份戀愛滋味。

有時,你可能覺得好出奇,香港地,明明最多就係人, 一落街,通街都係人,偏偏開口講句野好似隔重山咁難,要發展一段真切的感情就難上加難。事實係咪真係咁灰?咁係因為你未找到一個真誠有效的平台,讓目的一致的單身朋友在此互相認識。而HK Romance Dating 應該就是你的不二之選。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上一篇:富豪酒店婚禮統籌 08-09-2016

下一篇:新聞題材電影拍攝 
Anita飾演記者一角 
01-11-2016