愛情分享

愛情分享 - 愛情升溫好簡單 多啲「吹水」、枕枕大髀  原來甜蜜可以很簡單 - HK Romance Dating | Speed Dating Hong Kong - matching 、配對 、約會 、 交友、結識異性專家

愛情升溫好簡單
多啲「吹水」、枕枕大髀 
原來甜蜜可以很簡單

香港01經常都有好文章,題材生活化、當中有一篇報導描寫 英國插畫家Philippa Rice 的愛情插畫,很值得大家參考,讓另一半感到被愛,其實真係好簡單。

香港01 | 2017年7月1日

英國插畫家Philippa Rice記錄下與男友Luke Pearson關係的日常,系列漫畫放入《Soppy:A Love Story》,畫下一件件愛情的瑣碎事,一齊刷牙、一齊睡覺、一齊砌書櫃、一齊煮飯仔等。愛情沒有想像中激情或死去活來,都是由日常小小片段組成,每個情侶過的日子都相似。Philippa Rice初衷好簡單,不過想記錄和男朋友的每一個溫馨時刻,據說好多讀者都覺得漫畫所畫的,就是自己與情人的故事,共鳴感很大,不知道有沒有擊中你一些甜美記憶。







雖然你想安靜工作,但忍不住都要打攪一下你。(來自upworthy.com)


早上夜晚一齊刷牙,見到鏡子中的你。(來自upworthy.com)


「今次到我瞓呢邊!」「最後都係我瞓返呢邊。」(來自upworthy.com)



等水煲滾,一齊嘆杯咖啡。(來自upworthy.com)









有時hea在床上食Pizza和吹吹水。(來自upworthy.com)


新買來的書櫃夾手夾腳砌好,生活中的小工程。(來自upworthy.com)



最靚的風景都是和你一齊欣賞。(來自upworthy.com)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

一篇:唔小心做咗人小三,可以點抽身?

HKRD Speed Dating  專家 張惠萍 Anita 教路 By 張惠萍 Anita